נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חוזים עתידות – מה יהיו הטרנדים הכי חמים בקיץ 2023?

בגדים

אם אתם חובבי אופנה זה בוודאי לא יפתיע אתכם לקרוא שהאופנה ברחבי העולם משתנה ללא הרף. קיץ 2023 לא הולך להפתיע אתכם עם שגרה משעממת! מה זה אומר? שבקיץ הקרוב הלוקים שלכם עומדים להשתנות. אז מה עומדים להיות הטרנדיים החמים ביותר לעונה? המשיכו לקרוא. 

 

מינימליזם

ברוכים הבאים לעונת המינימליזם! לאחרונה, אנשים הופכים מודעים יותר להשפעות צרבות הצריכה שלנו על הסביבה, לכן הם מחפשים דרכים להפחית את יצור הפסולת שלהם, מה שנוגע כמובן גם לבגדים. תרבות המנימנליזם הובילה למיקוד הסטייל ברכישת פריטים איכותיים שניתן ללבוש במשך שנים.

כלומר, רכישת בגד שהוא גם איכותי ולא יתפורר, יפרם או יתבלה במהלך השנים, וגם בכד שהוא על-זמני; פריט שישאר אופנתי לנצח. המנימזלים יוביל לכך שהבגדים יהיו יותר מחויטים ונצחיים, עם צבעים ניטרליים וגזרות קלאסיות.

בגדים

אמא טבע

אנשים הופכים מודעים יותר להשפעת הרגלי הרכישות שלהם על הסביבה ומחפשים דרכים להפחית את הצריכה שלהם בכל הנוגע לייצור זול מהיר אשר מנצל כח אדם זול. בנוסף, בדים טבעיים כמו כותנה, פשתן, כותנה ובמבוק הופכים פופולריים יותר! הם אומנם יקרים יותר מבדים סינתטיים אך הם ידידותיים יותר לסביבה ומחזיקים מעמד לאורך זמן.

 

וינטג׳ ורטרו

אין ספק כי אופנות הוינטג' חזרה ובגדול! אנשים מתעניינים יותר בפריטי וינטג' ויד שנייה כדרך להפחית את הנזקים הסביבתיים שלהם, בנוסף – אין ספק שמדובר באופנה חד פעמית ומיוחד שלא תראו על אף אחד אחר. אם אתם חושבים לעצמכם ״וינטג׳? מה? זה של זקנים״ אז חשוב להבין שניתן להתאים מחדש פריטי וינטג' כך שיתאימו לסגנון המודרני וניתן גם לרכוש בגדי רטרו (כלומר, בגדים חדשים בסגנון של פעם) במידה ויד שנייה זה פחות הסגנון שלכם.

 

אף אחד לא יפספס אתכם

פאייטים ונצנצים הם ממש לא דבר חדש בעולם האופנה, אבל הם ללא ספק עומדים לעשות קאמבק משמעותי בקיץ 2023. אחרי הכל, מה יותר כיף מנצנצים וגלאם? אז הכינו את עצמכם – משמלות מעוטרות פייטים ועד תיקים מנצנצים, אין ספק שאנחנו עומדים לראות הרבה נצנוצים בקרוב.

 

רואים לכם בעיניים

בגדים שקופים נמצאים בשיא שלהם כבר כמה שנים, ולא – הם לא עומדים להעלם בזמן הקרוב.  בטח כבר ראיתם כמה מהכוכבות הגדולות לבושות בחולצות שקופות ואפילו חולצות רשת. אין ספק שהסגנון הזה מוסיף תחושה של מסתורין וסקס אפיל לכל לוק.

בגדים

מה עם הג׳ינסים?

ובכן, אולי לא תשמחו לשמוע אבל ג'ינס רחב עם גזרה נמוכה עומד גם הוא לחזור ולעשות תהפוכה גדולה בעולם האופנה. אז אתם יכולים להגיד שלום יפה לסקיני ג׳ינס שלכם ולהתחיל לחפש ג׳ינסים בסגנון רחב. אם אתם פחו פת בקטע של גזרה נמוכה זה בסדר גמור.

 

רוקסטארים

לבסוף, גם בגדי העור יעשו קאמבק משמעותי בקיץ הקרוב. מכנסי עור, חצאיות וז'קטים הם כולם ימלאו את רשתית האופנה הגדולות ביותר. היינו ממליצים ללכת על לוק שמשלב פרטי עור בערבים כי כמו שאתם יודעים הקיץ הישראלי לא אידיאלי ללבוש של כוכבי רוק.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק שהאופנה בקיץ בקרוב עומדת להיות מרגשת וכיפית במיוחד. פאייטים ונצנצים, בגדים שקפקפים וקלילים, ג'ינסים רחבים ונוחים, וינטג׳, יד שנייה ובגדי עור כולם ישפיעו מאוד. אתם עוד פה? הגיע הזמן לעשות שופינג שיכניס אתכם לעניינים! בהצלחה!

בגדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בגדים