נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הטרנד שמסרב לחלוף – הכירו את סגנון הלבוש סטריט סטייל

בגדים

באופנה כמו באופנה, טרנדים באים, מרעישים את העולם, והולכים. לאורך מאה השנים סגנון הלבוש הפופולארי השתנה עשרות פעמים, עם פריטי לבוש אייקונים מכל עשור שכיום נחשבים פריטי וינטג׳ לאספנים או אמיצים בלבד. טרנד אחד שכאן כדי להישאר הוא סגנון הלבוש המכונה סטריט סטייל. מה מאפיין את סגנון לבוש זה? מהם הפריטים האייקונים ביותר שלו? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. 

 

סטריט סטייל – מה זה באמת?

סגנון הלבוש סטריט סטייל (Street Style) מגיע במקור מתרבות האופנה של ניו יורק בשנות ה-70 וה-80 של המאה ה-20. הסגנון נוצר מתוך השפעות שלשם שינוי לא הגיעו ממסלולי הדוגמנות והאופנה, אלא מהרחוב –הצעירים של התקופה יצרו בעצמם את הסגנון, וכיום הוא ממשיך להיות מושפע מהאנשים ברחוב, ולא מהמסלולים ומבתי האופנה היוקרתיים.

הסגנון מתאפיין בקז׳ואליות, הרבה בדי ג׳ינס, סניקרס והשפעות מעולם ההיפ – הופ. לא תמצאו בו עקבים דקים וגבוהים, מחוכים או חליפות – כאן מדובר בסגנון זרוק יותר ונוח, שמתאים, איך לא, לרחוב.

בגדים

הפריטים האייקונים של סגנון הסטריט סטייל

כמובן שיש זרמים רבים בתוך סגנון הסטריט סטייל, וכיום יש מותגים שמתמקצעים באופנת הרחוב ומציעים פריטי לבוש מיוחדים וצעקניים שנכנסים להגדרה של הסגנון. אבל מה תמיד היה ותמיד יהיה כלול בתור פריט אייקוני של אופנת הרחוב?

 

סניקרס

הנעל הנוחה והאופנתית, איך לא. הסניקרס היא נעל ורסטילית, היא נוחה להסתובבות ברחובות, היא קז׳ואלית וצעירה.

 

חצאיות ג׳ינס ארוכות

השפעה חזקה מאוד משנות ה-90. אמנם כאן בארץ אנחנו מייחסים את חצאיות הג׳ינס הארוכות לאוכלוסיות שלא ממש קשורות לאופנת הרחוב, אך מבחינה בינלאומית – הן אייקוניות לסטריט סטייל.

 

הכל אוברסייז

בין אם זה מעיל, ג׳קט, חולצה, שמלה או אוברול – אופנת הרחוב ידועה בסגנון אוברסייז. הכל גדול, מוגזם, ובמידה אחת או שתיים או שלוש יותר מהרגיל.

בגדים

מכנסי ג׳ינס מתרחבים

מכנס מסוג זה עשה קאמבק מטורף בשנים האחרונות, ואפשר למצוא אותו כיום בכל חנות ששומרת על עמידה בטרנדים הכי חמים. מכנס ג׳ינס שמתרחב באזור השוק ומטה, ויוצאת מעין צורה של פעמון, וכך גם קיבל את שמו – Bell Bottom Jeans.

 

טי שרט לבנה

הבייסיק של הבייסיק – חולצות לבנות הן פריט שגור בכל מלתחת סטריט סטייל. היא ורסטילית בטירוף ותלך עם כל דבר – מתחת לאוברול, יחד עם ג׳ק גדול, צמודה לחצאית ארוכה או מה שלא תרצו.

 

תכשיטי סטייטמנט

מאפיין נוסף של אופנת הרחוב הם תכשיטי סטייטמנט – תכשיטים ענקיים, צבעוניים וזעקניים. לא כמו עגילי פנינה עדינים שצמודים לאוזן – כאן מדובר בחישוקים עצומים, טבעות גרנדיוזיות וצמידים בשלל צבעים.

 

לסיכום

אם יש טרנד שלא רק שלא עובר, אלא הולך ומתעצם – זהו הסטריט סטייל. עם סגנון ייחודי ופריטי לבוש אייקונים, גם אתם יכולים לשלב את הסגנון במלתחה שלכם כיום ולהיות חלק מהסנסציה.

בגדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בגדים