נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

Y2K – כך תאמצו את טרנד שנות האלפיים בצורה נכונה

Y2K

הוא צץ בטיקטוק, באינסטגרם, על מסלולי האופנה היוקרתיים ביותר ובכל רשת ביגןד שעוקבת אחרי טרנדים באדיקות – טרנד Y2K, או טרנד שנות האלפיים, חזר ובגדול. נכון, חלקנו זוכרים את שנות האלפיים בתור ילדים או נערים צעירים, אך זה לא אומר שחובה לחזור לאאוטפיטים שזכורים לנו לרעה מהתמונות של בית הספר היסודי. עם מעט מחקר והבנה של הרעיון הבסיסי, גם אתם תוכלו לשלב את הפריטים הכי לוהטים מהטרנד במלתחה שלכם. כל זאת ועוד ממש כאן למטה. 

 

חזר מהמתים

כמו הרבה טרנדים שצצו כמו מתוך בית הקברות לאופנה, גם טרנד שנות האלפיים מרים את ראשו עטור הברט הורוד ואומר לנו היי בשנה האחרונה. איך משלבים את הטרנד עם הסגנון האישי שלנו, מבלי לאבד את עצמנו בדרך?

Y2K

שימו לב לשינויים הקטנים

אמנם זה נראה כך ברשתות החברתיות, אבל הטרנד לא מחקה אחד לאחד את פרטי הלבוש שהיו קיימים אז, אלא לוקח מהם השראה. וכך גם אתם יכולים! בחרו בבד ג׳ינס, למשל, שהיה פופולארי מאוד בתקופה ההיא, ושלבו אותו במלתחה שלכם בצורה עדינה יחסית – תיק ג׳ינס קטן, או ג׳קט ג׳ינס מעוטר בקישוטים חמודים.

 

שלבו בקטן ותצמחו משם

לא כדאי לצלול עמוק לתוך שום טרנד. טרנד שנות האלפיים הוא לא יוצא דופן! אל תרוצו לקנות את כל חולצות הבטן הורודות שאתם רואים על ההתחלה – התחילו בפריט אחד או שניים, תראו איך אתם מרגישים לגביו וכמה אתם מצליחים לשלב אותו בחייכם הבוגרים, ואז תוסיפו לקולקציה שלכם עוד ועוד פריטים בהדרגה.

 

שקלו את הגזרות שלכם בכובד ראש

כולנו זוכרים (חלקנו באימה) את טרנד הג׳ינס עם המותן הנמוך. אין מה לעשות, לא כולם מרגישים איתו בנוח, לא לכולם הוא מחמיא ואין סיבה להרגיש מחויבים ללבוש משהו שלא מרגיש לנו נכון. אז למרות כל ההתלהבות של הבלוגריות בטיקטוק, תחשבו כמה פעמים לפני שאתם רוכשים פריט לבוש בסגנון Y2K, ושימו לב לגזרה שלו – שלא תתחרטו על הקנייה מאוחר יותר.

Y2K

היו נאמנים לעצמכם

כל טרנד, פופולארי ככל שיהיה, הוא בסופו של דבר רק סגנון חולף. אל תרגישו מחויבים להתמסר אליו, והישארו נאמנים לסטייל שלכם ולטעם האישי שלכם למרות שכולם סביבכם נופלים חזק לתוכו. נסו לשלב פריטים שקיימים כבר בארון שלכם עם פריטים מהטרנד, וכך תוכלו לקבל שדרוג למלתחה מבלי לאבד את הייחודית שלכם.

 

לסיכום

טרנד שנות האלפיים כאן כדי להישאר. טוב, אולי להישאר לקצת ואז ללכת, ואז לחזור שוב. הטרנד בן ה-23 (כןכן, עברו 23 שנים מאז שנת 2000, קחו רגע לעכל את זה) שובר שיאי פופולאריות ברחבי העולם, וסוחף אחריו קהל צעיר ורענן. עם גישה נכונה ויכולת לבחון כל דבר לגופו, גם אתם תוכלו ליהנות מהסטייל המיוחד מבלי לאבד את הסגנון האישי שלכם בדרך.

Y2K

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בגדים