נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל גבר צריך רק 5 חליפות שונות – הכירו את התיאוריה של סטיב הארווי

חליפות

אתם בוודאי מכירים את כוכב הטלוויזיה סטיב הארווי מהשעשועון המפורסם Family Feud. אם אתם לא, רוצו מהר ליוטיוב ותשלימו את החור בהשכלה. סטיב ידוע כגבר מטופח ואופנתי ששומר על מראה מסוגנן ומודרני בכל זמן. אין מצב שתפתחו את תכנית הטלוויזיה שלו והוא לא יהיה מתוקתק מכף רגל ועד ראש.

כשנשאל בעבר על סוד הלבוש שלו, ואם יש לו איזשהם טיפים לגברים שמעוניינים לשפר את המראה שלהם, הוא גילה לקהל את תיאורית 5 החליפות. לא מודעים לטריק המוצלח הזה? כל המידע נמצא במאמר זה.

 

הנה הן – 5 החליפות שכל גבר צריך

לא נשמור את הסוד הזה מכם יותר מידי זמן – קבלו את 5 החליפות שלטענת סטיב הארווי רק אותן גבר צריך בארון.

  • שחורה
  • כחולה נייבי
  • אפורה
  • חומה
  • בז׳

די פשוט, נכון? החליפה השחורה היא דיי אובייס, תתאים לכל מאורע וחג. האפורה והבז׳ נועדו לשילוב עם צבעים יותר נועזים, כי הם צבעים נייטרלים יחסית שמאפשרים שילובים מעניינים. החליפה החומה והכחולה הן חליפות סטייטמנט – לא צריך הרבה מעבר להן, הן נותנות לוק מהודק ונקי אפילו לבדן.

חליפות

עם איזה פריט לבוש בסיסי נשלב את החליפות?

סטיב מסביר כי עבור שילוב קלאסי ומתוקתק, יש לרכוש 2 חולצות לבנות, 2 חולצות בצבע קרם ו-2 חולצות בצבע תכלת בהיר. צבעים אלו ילכו מעולה עם כל שילוב שתצליחו לחשוב עליו מבין חמשת החליפות שדיברנו עליהן, ועל כן הן הפריט הבסיסי האולטימטיבי.

 

כמה שילובים נוכל ליצור?

בעזרת 5 החליפות הנ״ל, יחד עם חולצות הבסיס, ניתן ליצור לא פחות מ-75 שילובים שונים. מטורף, נכון? איך זה הגיוני, אתם שואלים? ובכן, כל אחד מהמכנסיים ישתלבו מצוין עם כל אחת מחולצות הבסיס. בנוסף לכך, כל אחד מהג׳קטים של החליפות ישתלבו מעולה עם כל אחת מהחולצות, וכן הלאה.

 

שילובים לדוגמא

צריכים קצת השראה, או רעיונות להתחיל מהן את השילובים שלכם? קבלו:

  • מכנס אפור עם חולצה תכלת וג׳קט בז׳
  • מכנס בז׳ עם חולצה לבנה וג׳קט שחור, למראה מודרני
  • מכנס חום עם חולצה קרם וג׳קט בצבע בז׳, למראה חמים יותר
  • מכנס כחול נייבי עם חולצה לבנה וג׳קט כחול נייבי, למראה צעיר

חליפות

לכם רק נותר לבחור

כשאתם מציידים את המלתחה שלכם בפריטי הבייסיק הנכונים, בחירת הבגדים כל יום לעבודה או לכל מאורע או חג הופכת למשחק כיפי ולא למשימה מורטת עצבים. עם הפרטים הבסיסיים הנכונים תוכלו ליצור עשרות של שילובים, כל אחד מהם מוצלח. תוכלו לכוון לסגנון דרמטי יותר, קלאסי או מודרני, אבל תמיד תהיו בטוחים שהכל עובד יחדיו.

 

לסיכום

תיאורית 5 החליפות של סטיב הארווי היא טריק מלחתה בסיסי שיעבוד כל פעם מחדש – באחריות. לכם נותר רק לפנות לחנות איכותית ומגוונת ולהתחיל למדוד.

חליפות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חליפות