נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אמינות או יושרה – זה מה שהעניבה שלך משדרת

עניבה מעבירה

עניבות הן לא פחות מהצהרה אופנתית עוצמתית שיכולה לעזור לך לבטא את הסגנון והאישיות שלך. עם בחירה נכונה של צבעים, דוגמאות ובדים, ניתן להשתמש בעניבה כדי לשדר את מצב הרוח, הרצינות ואפילו את מידת המקצועיות שלך. העניבה הנכונה יכולה לעזור ליצור רושם ראשוני שאין שני לו ואף יכולה להצהיר על הסטייל האישי שלך.

 

למה היא כל כך חשובה?

נכון, עניבה היא חתיכת לבוש קטנה שנראת לא משמעותית, אבל היא יכולה לתת אמירה גדולה ולשדר משמעויות רבות. הרבה אנשים תופסים עניבה כסימן של כבוד ומקצועיות, עניבה יכולה להעביר מסר של מהימנות ואמינות. לבישת עניבה זו דרך להראות לאנשים וקולוגות שאתה רציני לגבי העבודה שלך ושאתה מחויב למקום ולמקצוע. בעזרתה אתה תשדר לעולם שאפשר לסמוך עליך ושיש לך מילה.

עניבה מעבירה

מסרים נסתרים

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשרוצים להעביר מסר עם העניבה הוא הצבע. צבעים שונים מבטאים מסרים שונים, וניתן להשתמש בהם כדי להצהיר הצהרות עדינות! לדוגמה, עניבה כחולה כהה משדרת מסורתיות ושמרניות, בעוד שעניבה אדומה תוססת יכולה להיראות כנועזת ואמיצה יותר (מה שיכול להתאים כשאתה במצב רוח לסגירת עסקאות מסוכנות). עניבה שחורה נתפסת כסימן של תחכום ואלגנטיות, ואולי אתה לא יודע אבל עניבה צהובה יכולה לשדר תחושת אופטימיות וחיוביות.

 

מה הצבע שלך?

הבד של העניבה יכול לשמש גם הוא כחלק משמעותי מאד. עניבות משי נתפסות לעיתים קרובות כסימן לתחכום, עניבות כותנה נתפסות לרוב כקז'ואליות ויום יומיות יותר. עניבות צמר הן בחירה מעט פחות פופולרית, אבל טתה בהחלט יכול להשתמש בהן כדי לבטא תחושת חוזק ועמידות וכן, גם שבחורף כבר הגיע ואתה פחות בקטע של צעיפים.

 

הדפסים ונהנים

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בכל הנוגע להעברת מסרים בעזרת העניבה הוא ההדפס. עניבות פסים נתפסות לעתים קרובות כסימן למקצועיות ועניבות משובצות הן שובבות וקלילות יותר. הדפסים של נקודות יכולים לשדר משהו בין תחכום לסטייל.

עניבה מעבירה

הגודל או הביצוע?

גם לאופן ענידת העניבה יכולה להיות השפעה חשובה בהעברת מסרים ומשמעויות. עניבה הנלבשת בצורה רופפת סביב הצוואר תראה מי הסתם מרושלת ולא מקצועית. לעומתה, עניבה שתשב בצורה הדוקה ומסודרת על החולצה המכופתרת, תעביר תחושת כבוד ואחריות.

גם אופן ענידת העניבה יכול להוות גורם חשוב – עניבה הנלבשת בצורה רופפת סביב הצוואר עלולה להיראות מרושלת ולא מקצועית, בעוד שעניבה הנלבשת בצורה הדוקה יותר יכולה להפגין תחושת מקצועיות ומנהיגות.

 

לסיכום!

בסך הכל, יש מגוון רחב של מסרים שניתן לבטא עם עניבה ואין לנו ספק שעם הבחירה הנכונה של צבעים, בדים, דפוסים וגדלים העניבה יכולה לך לתת הצהרה עוצמתית. אז בין אם אתה מחפש לשדר לעולם ולסובבים אותך אמירה נועזת או בין אם אתה רוצה להעביר מסר עדין ומרומז, אין ספק שהעניבה הנכונה מחכה לשם שם בחוץ או אפילו בארון שלך.

עניבה מעבירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חליפות