נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד מתאימים את צבע החגורה לחליפה?

חגורה לחליפה

אם אי פעם הלכת לקנות חליפה, אתה יודע שיכול להיות קשה למצוא את החגורה המושלמת. בין אם מדובר בחליפת חתן, חליפה לבר המצווה או אפילו חליפה לעבודה – חגורה היא משימה לא פשוטה שהרבה גברים לא מודעים אליה כי הם הולכים עם אמא, אחות או בת זוג שתבחר עבורם.

אז נכון, התאמת צבע החגורה שלך לצבע החליפה שלך יכולה להיות מסובכת, אבל עם כמה טיפים זה למעשה די קל. הנה מה שאתה צריך לדעת על איך להתאים את צבע החגורה לחליפה.

 

התאמת צבעים בסיסית

ראשית, שקול את צבע החליפה שלך. צבע החגורה שלך צריך להתאים לצבע החליפה שלך ולהסתנכרן איתה בהרמוניה. בנוסף, אם אתה לובש חולצה מכופתרת משובצת, צבע החגורה שלך צריך להיות זהה לצבע הראשי של החליפה ולא לצבע הדוגמה של המכופתרת. (אם מעל אתה לובש ג׳קט שחור וגם המכנסיים שחורים, מוטב כי גם בחגורה שלך תהיה שחורה).

חגורה לחליפה

איזונים

לאחר מכן, החליט על סגנון החגורה שתרצה ללבוש. אם אתה לובש חליפה חלקה ופשוטה, אתה יכול לבחור חגורה מקושטת יותר ולהשתגע איתה. על אוצו עקרון, אם אתה לובש חליפה מעוצבת, עדיף שתבחר בחגורה פשוטה יותר כדי לתת לחליפה המפונפנת שלך את הכבוד שלה.

 

מתאים בול

חשוב לוודא שהחגורה שאתה בוחר היא בגודל הנכון. החגורה צריכה להיות צמודה, אבל לא ברמה של אי נוחות! החגורה צריכה להיות גם ארוכה מספיק כדי להיכנס דרך לולאות החגורה של החליפה שלך. הדבר הזה חשוב מאד מכיוון שאם החגורה לא תגיע ללולאות אתה עלול להראות מעט מגוחך ואין ספק שזה יהרוס את הטוטל לוק שלך.

 

משפחת צבעים

אם אתה בקטע של לוק מונוכרומטי (כלומר, לבוש על בסיס אותם צבעים בגוונים שונים) כנראה שכדאי לבחור חגורה באותו צבע כמו החליפה שלך, רק עם טוויסט. זה אומר שאם אתה לובש חליפה כחולה בהירה, תרצה לבחור חגורה כחולה כהה, לחילופין, אם אתה לובש חליפה בצבע אפור עכבר, תרצה לבחור חגורה בצבע אפור פחם. זו הדרך הפשוטה ביותר להבטיח שהחגורה שלך מתאימה בול לחליפה שלך בלי להתאמץ.

חגורה לחליפה

שלא ישעמם

אם אתה בן אדם צבעוני, אתה יכול להוסיף ״כתם״ של צבע לאאוטפיט שלך עם חגורה בצבע משוגע או פשוט צבע שישתלב טוב. לדוגמה, אם אתה לובש חליפה כחולה כהה, אתה יכול לבחור חגורה בצבע בורדו או חום כהה. אם אתה לובש חליפה בצבע אפור פחם, אתה יכול להתאים לה חגורה בצבע סגלגל או ירוק זית. חגורה צבעונית היא דרך מצוינת להוסיף קצת אישיות וסטייל.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, עם העצות האלה, לא אמור להיות לך קושי להתאים את צבע החגורה לחליפה בלי עזרה של נקבה כלשהי בקרבתך. חשוב לוודא שהיא עשויה מחומר איכותי – עור הוא תמיד אופציה מצוינת, מכיוון שהוא עמיד, נראה איכותי ויכול להחזיק מעמד שנים.

במידה ואתה בוחר בחגורה סינתטית׳ וודא שהיא עשויה מחומר איכותי, מכיוון שחגורה זולה ודקיקה יכולה לגרום לתלבושת שלך להיראות מעט זולה ומרושלת.בעזרת הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתיראה מעולה ומרשים בכל פעם שתצא מהדלת עם החליפה שלך.

חגורה לחליפה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חליפות