נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

שיפור חוויית האימון עם שעון דיגיטלי

שעון דיגיטלי

בשנים האחרונות פורצים השעונים החכמים לחיינו, אבל האם הם באמת מה שאנחנו צריכים בשביל אימון טוב, או שמא גם שעון דיגיטלי פשוט יכול לעשות את העבודה בעלות נמוכה יותר וביתרונות אחרים שאנחנו נוטים לפספס? להלן מדריך לשיפור חוויית האימון עם שעון דיגיטלי.

 

שימוש נכון בסטופרים

שעונים דיגיטליים מאפשרים לנו שימוש בסטופרים שונים כדי לבצע מדידות שונות. בשעונים של היום ישנם מספר רב של סטופרים, כך שתוכלו למדוד במקביל נתונים שונים – אורך האימון, מהירות, קצב לב ועוד. כאשר אתם משתמשים בסטופרים, אתם נהיים מעורבים באימון עצמו, ויכולים להציב לעצמכם יעדים בעזרת שימוש בשעוני העצר ומעקב אחריהם.

שימוש נכון בפקקים

 

עלות

שעון דיגיטלי, בניגוד לשעון חכם, הוא מוצר הרבה יותר זול ומאפשר כמעט את אותן הפונקציות בשליש מחיר. רכישה של שעון דיגיטלי ושימוש בו ככלי עזר מרכזי באימון ,היא רכישה זולה ואמינה. שעון דיגיטלי לא זקוק לתחזוקה ולא להטענה, ואפשר פשוט לצאת איתו לאימון מבלי להכין קודם את השטח.

 

מעורבות ושליטה באימון

כאשר אתם משתמשים בשעון דיגיטלי פשוט, אתם מעורבים באימון, אתם קובעים את היעדים ועוקבים אחריהם. בניגוד לשעון חכם, בשעון הדיגיטלי אין הסחות דעת שיכולות להסיט את תשומת הלב מהאימון. כך תוכלו לצאת לאימון בראש שקט, ומעבר להצלחה של האימון עצמו, תרוויחו זמן של שקט בלי הסחות דעת.

 

מתאימים לכל סוגי האימון

שעון דיגיטלי יכול להתאים לכל סוגי האימון, החל מריצה, ריצה בשטח, אימון כוח ועד שחייה. שעונים אלה עמידים למים ולכן יכולים להמשיך לבצע את המדידות שאנחנו צריכים גם אם אנחנו מבצעים אימון שחייה. שעונים אלה גם לא זקוקים לקליטה סלולרית בכדי לעבוד, ובכך מאפשרים יותר גמישות במיקום האימון.

שעונים חכמים

 

אמינות

לשעונים החכמים, היקרים והזולים, יש נטייה להתקלקל. אלו מוצרים מורכבים עם מחשב בתוכם ופעמים רבות הם פשוט מפסיקים לבצע את עבודתם. פעמים רבות אנשים מרגישים שהמדידה של השעונים החכמים לא כל כך חכמה ולא תואמת את מה שהם מרגישים שעשו בגוף. כל זה לא קורה עם שעון דיגיטלי. זהו מוצר פשוט, אנשים מסתובבים עם אותו שעון פשוט ואמין במשך עשרות שנים ויכולים תמיד לסמוך על המדידה המדויקת שלו. מדידה מדויקת משפרת את חוויית האימון וגם את היכולת לעקוב אחרי התוצאות לאורך זמן ללא ספקות.

 

סיכום

הטכנולוגיה היא דבר מבורך, אבל אימון טוב בסופו של דבר מבוסס על המאמץ שלנו ועל המעקב המדויק אחרי התוצאות. כל זה יכול להשתפר מאוד בעזרת שימוש בשעון דיגיטלי. הרווח הגדול הוא הריכוז והמעורבות שלנו באימון עצמו, כך נוכל לעקוב בעצמנו אחרי התוצאות בלי הסחות דעת ולהיות מרוכזים לגמרי למשך זמן מסוים ביום רק באימון. כאשר אנחנו מרוכזים ומעורבים באימון, הוא ישתפר פלאים, וכך גם התוצאות וההשפעה של האימון על הגוף שלנו.

להסתובב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שעונים
זוג קונה שעון בחנות
מותגי שעונים איכותיים

רכישת שעון יוקרה היא החלטה חשובה שדורשת מחשבה רבה. שעון איכותי הוא לא רק אביזר אופנתי, אלא גם תכשיט

שעוני Cluse
שעוני Cluse

שעוני יד עברו בשנים האחרונות שינויים רבים. נדמה היה שכניסתם של הטלפונים הסלולריים לחיינו תעלים את שעוני היד, ובהמשך

שעונים לגברים

אופנות הן דבר שבא וחולף. בכל תקופה אנו נחשפים לאופנה חדשה אשר טורפת את הקלפים ונדמה באותו פרק זמן