נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

התרומה של שעונים חכמים לפעולות יום יומיות

שעונים חכמים

כבר לפני שנים דיברו בעולם על השלב שיבוא אחרי הטלפונים החכמים – יש חברות שמפתחות משקפיים שמאפשרות לייצר מציאות רבודה, יש חברות שעובדות על צ'יפ תת עורי שיאפשר שליטה במסך חכם וירטואלי ויש עוד ועוד. אבל הדור הבא של המכשירים החכמים כבר פה, סביב פרק כף היד – שעונים חכמים הם נכס גם ללא קשר לפעילות גופנית, הנה כמה דוגמאות במאמר שלפניכם

 

שעון חכם בתנועה

אנחנו מכירים שעונים חכמים ויודעים ששעון חכם יכול לעקוב אחרי הנתונים הפיזיולוגיים כאשר מבצעים פעילות גופנית אבל חשוב לזכור ששעון חכם גם סופר את הצעדים שלכם ועוקב אחרי הדופק באופן קבוע, כך שאתם יכולים לקבל ממנו מידע והתראות גם ללא קשר לפעילות גופנית. שעון חכם יכול גם לנטר את המיקום שלך בעזרת GPS ובעזרת המיקום, יכול השעון לשמש גם במקרי חירום, ולדווח על מצב סכנה כולל מיקום מדויק.

שעונים חכמים

שעון חכם במנוחה

אפליקציות של שעון חכם יכולות לשמש גם לשם מעקב אחרי מהלך השינה ואיכותה וגם להיות כלי עזר להתמודדות עם חרדה ומתח בעזרת אפליקציות שתומכות בביצוע מדיטציה, תרגול יוגה או תרגול מיינדפולנס. המידע שנאגר בשעון החכם נוח לגישה מאפליקציות או אתרים תומכים כדי לבצע מעקבי בריאות כאשר יש בהם צורך.

 

שעון חכם בשופינג

אנחנו מתקרבים ליום שבו לא יהיה עוד צורך בתיקי צד – עכשיו כאשר המוזיקה שלנו, המפות שלנו, המשחקים שלנו, המצלמה שלנו והספרים שלנו נמצאים כולם על הטלפון החכם, תשלום היה אחד התחומים האחרונים שלא הפך לחלק מהטלפונים החכמים אבל בשנים האחרונות התשלום הדיגיטלי הופך למוביל והכל נעשה הרבה יותר נוח כאשר אפשר להתקין אפליקציית תשלום על השעון החכם ולשלם באלגנטיות בתנועה קלה של מפרק היד.

שעונים חכמים

שעון חכם בשופינג

ככה זה, המכשירים הופכים להיות חכמים ובמקום שבו היו פעם חוגות וכפתורים נמצאים מסכי מגע ובמקום שבו היינו מוצאים פעם מדריכים או ספרי מוצר, היום נמצא קוד שישלח אותנו למסמך מקוון או לאפליקציה ייעודית. החלק החיובי הוא שכל החוכמה עובדת גם דרך השעון ויש שפע של דרכים שתוכלו לשלוט באמצעותו בשואב אבק רובוטי, במצלמת ביטחון ואפילו בטמפרטורה בבית.

 

שעון חכם ישר לאוזניים

גם מוזיקה מגיעה אליו עכשיו בחיבורים בלתי נראים וכמובן, היישר מהאינטרנט ובעזרת אינטליגנציה מלאכותית שמרכיבה רשימות השמעה במיוחד בשבילך אבל גם במקרים כאלה לפעמים צץ לו פתאום שיר שלא מתחשק לשמוע בדיוק עכשיו, בעזרת שעון חכם אפשר לשלוט גם בנגן המוזיקה בקלות ובנוחות, להעביר שיר בלתי רצוי, לעצור לרגע את ההשמעה או להגביר את הווליום בשיר המעולה ההוא.

 

לסיכום

כמו שנכון לומר שהמחשב החזק והמשוכלל שנמצא כמעט בכל כיס הוא לא באמת טלפון ולמעשה יותר "חכם" מאשר "טלפון" כך נכון לומר גם על שעונים חכמים – לפעמים השעון הוא רק תירוץ.

שעונים חכמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שעונים
זוג קונה שעון בחנות
מותגי שעונים איכותיים

רכישת שעון יוקרה היא החלטה חשובה שדורשת מחשבה רבה. שעון איכותי הוא לא רק אביזר אופנתי, אלא גם תכשיט

שעוני Cluse
שעוני Cluse

שעוני יד עברו בשנים האחרונות שינויים רבים. נדמה היה שכניסתם של הטלפונים הסלולריים לחיינו תעלים את שעוני היד, ובהמשך

שעונים לגברים

אופנות הן דבר שבא וחולף. בכל תקופה אנו נחשפים לאופנה חדשה אשר טורפת את הקלפים ונדמה באותו פרק זמן