נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מיום לערב – כך תבחרי את גובה העקבים לפי האירוע

נושא המאמר

כשזה מגיע לבחירת סוג העקב המתאים לאירוע הנכון, אין גישה אחת שמתאימה לכולן. בין אם את הולכת על מראה קליל ונינוח או על מראה ערב מתוחכם, חשוב לקחת בחשבון את גובה העקב ואת סוג האירוע אליו תגיעי. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את גובה העקב המתאים לאירוע.

 

עקב נמוך

למראה יום קליל ונינוח, עקב נמוך הוא אופציה מצוינת. סוג זה של עקב הוא בדרך כלל פחות מ-4 סנטימטרים, מה שהופך אותו נוח מאד תוך כדיי שהעקב הזה מספק לך את הגובה שאת רוצה כדי להיראות מתוחכמת ואלגנטית. נעלי עקב נמוכות מושלמות לסידורים, למפגש קליל עם חברים או אפילו לדייט של ארוחת צהריים. עקבים נמוכים הם גם בחירה מצוינת לעבודה, מכיוון שהם לא יפריעו לך במשימות והמטלות היומיומיות שלך.

נעליים

עקב בינוני

למראה מעט יותר רשמי, עקב בינוני יהיה בחירה טובה. סוג זה של עקב הוא בדרך כלל בגובה 3 עד 6 סנטימטרים, וזה בהחלט מספיק כדי להוסיף קצת זוהר לתלבושת שלך מבלי להיות גבוה מדי או לחילופין, מבלי להתרוצץ באי נוחות. עקבים בינוניים הם אופציה מצוינת כאשר הולכים לראיון עבודה, פגישה עסקית, פגישה בבית קפה או לאנץ׳ עם חברות, קולנוע ולמעשה, העקב הבינוני יכול להשתלב כמעט בכל לוק בלי שום בעיה.

 

עקב גבוה

כשזה מגיע למראה הערב, חשוב לבחור את גובה העקב הנכון. למראה ערב רשמי, עקב סטילטו הוא חד משמעית הסוס המנצח. סוג זה של עקב הוא בדרך כלל בגובה של 7 עד 10 סנטימטרים, מה שמוסיף נופך של זוהר לתלבושת שלך ויגרום לך להיות בולטת, אצילית ומושכת. עקבי סטילטו הם בחירה מצוינת לבילוי לילי או לאירוע רשמי כמו חתונה או כל אירוע אחר.

נעליים

פלטפורמה

לבסוף, למראה נוח וקליל, עקב פלטפורמה הוא בהחלט אידיאלי. סוג זה של עקב מגיע במגוון רחב של גבהים, והיתרון שלו הוא שממש נוח ללכת עליו יום שלם וזאת בזכות העובדה כי גם החלק הקדמי של הרגל (באיזור כריות ואצבעות הרגליים) מורם, לכן אין פער גדול בין גובה העקב שלך לגובה כרית כף הרגל שלך.

 

למה נעלי עקב כאלו פופולריות?

  1. הצהרה אופנתית – עקבים יכולים לעזור ליצור לוק שהוא גם מגניב וייחודי וגם קלאסי.
  2. בוסט לביטחון העצמי – עקבים יכולים לגרום לך להיראות ולהרגיש גבוהה ומושכת וזאת בזכות היציבה שהמתנה כאשר אנו נועלות נעלי עקב, מה שללא ספק יקרין החוצה.
  3. אישה חזקה ועצמאית – הרבה פעמים נעלב עקב איכותית ויפה תגרום לנו להרגיש חזקות ובלתי מנוצחות, זו הסיבה שהעקבים נתפסים לעתים קרובות כסמל להצלחה וכוח בעולם העסקים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בחירת סוג העקב הנכון לאירוע הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל במראה שלך. זכרי את הטיפים האלה כשאת מתלבטת בפעם הבאה עם איזו נעל כדאי לצאת מהבית. אין לנו ספק שאת הולכת להפציץ עם לוק משגע – לא משנה מה גובה העקבים שלך. בהצלחה!

נעליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נעליים