נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ג'ורדן אאוט וג'ה אין – הכירו את הסניקרס הטרנדיים של 2023

נעליים

לא הרבה מותגים של נעליים יכולים להתפאר בפופולאריות מטורפת כמו שהייתה (ועדיין יש) לג׳ורדן. הסניקרס האייקוניות התחילו את מסען בארה״ב ומהר מאוד סחפו אחריהן מאות אלפי צעירים ומבוגרים ברחבי הגלובוס, שנהנו להתהלך ברחוב עם הנעל המפורסמת ולקטוף מחמאות. כיום, הפופולאריות של הג׳ורדן עוד קיימת, אך היא מפנה קצת מקום למותג חדש. מכירים את וג׳ה? עכשיו תוכלו להכיר. 

 

עידן חדש

כשמייקל ג׳ורדן השיק את ליין הנעליים שלו ב-1985, הוא ציפה שהמותג יצליח – אך הוא לא יכל היה לצפות את מה שיקרה מהר אחר כך. הנעליים הפכו לכזו סנסציה עולמית, שהתורים מחוץ לחנויות הנעליים הפכו אורכים ברמה של הקמת אוהל והמתנה של 12 שעות בתור. כיום, מותג חדש אך ישן עולה שוב אל אור הזרקורים, ושווה להכיר אותו, או להיזכר בו.

נעליים

נעלי וג׳ה

המותג קיים משנת 2004, ומאז מתעסק בייצור נעליים איכותיות, אופנתיות ונוחות לכל הגילאים והמגדרים. מה כל כך מדהים במותג, ומה ייחודי לו?

 

סטייל מתחדש

בוג׳ה יודעים לעקוב אחרי טרנדים, אך גם ליצור נישות מעניינות משלהם. מאז 2004 המותג עומל במרץ על עיצוב סניקרס מיוחדות ומודרניות, שכל אחד יכול לנעול ולשלב עם המלתחה הקיימת שלו או שלה.

 

מותג אקולוגי

בשנת 2023, החברות שלא נוהגות בזהירות ומשקיעות מאמץ כדי לפעול בצורה אקולוגית – לא שוות את הזמן שלכם. וג׳ה לוקחים אחריות ודואגים לייצר עבור הקהל הרחב נעליים יפות ומגניבות בלי שכדור הארץ יצטרך לשלם את המחיר.

נעליים

סחר הוגן

אין על זה ויכוח – ניצול של בני אדם בשביל ייצור פריטי אופנה, זה פשוט לא באופנה. וג׳ה דואגים להעסיק עובדים בתנאים סוציאליים ראויים, ומשתמשים בחומרים ומוצרים שנקנו בסחר הוגן, בלי לנצל לרעה שום אדם או משאב. הם דוגלים באחריות חברתית וסביבתית, ויחד עם נעלים מהממות ונוחות – זו החבילה המושלמת.

 

שיתופי פעולה עם עסקים קטנים

כחלק מלקיחת אחריות חברתית וסביבתית, החברים בוג׳ה דוגלים בשיתופי פעולה עסקיים עם עסקים ויצרנים קטנים, ברחבי ברזיל וצרפת. הם נותנים לחבר׳ה הללו הזדמנות להיות חלק ממותג בינלאומי מצליח, להתפרנס בכבוד ולתרום לתרבות הפופולארית של שנת 2023.

בעזרתם אנחנו יכולים ליהנות מתוצרים ייחודיים ואיכותיים, ולדעת שכשאנחנו קונים נעל של וג׳ה, אנחנו תומכים בעסקים קטנים ברחבי העולם. יש יותר טוב מזה?

 

לסיכום

עידן הג׳ורדן עלול להסתיים בקרוב – כי יש ענק חדש (אך מוכר) במגרש של הגדולים. וג׳ה הוא מותג נעליים איכותי, מרגש והומני, שמשלב ייצרו של נעליים מהממות שיתאימו לכל אחד, יחד עם התנהלות עסקית נבונה ואחראית. הם דוגלים בנעליים לוהטות אך גם בחסר הוגן, בעיצובים מרהיבים ובגידה אקולוגית, במוצר נוח ואיכותי שנוצר על ידי שיתופי פעולה מרגשים ברחבי העולם. למה אתם מחכים? צרפו את הנעל האייקונית הזו לארון שלכם עוד היום.

נעליים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נעליים