נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 טיפים לשילוב שרשרת זהב לגברים באופנה היומיומית

4 טיפים לשילוב שרשרת זהב לגברים באופנה היומיומית

זה לא סוד, יש לא מעט גברים שמתקשים למצוא את השילוב הנכון בין תכשיטים ללוקים יום – יומיים. עובדה זו הובילה אותנו להעלות סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם את הטיפים שנוגעים לתכשיט מסוג אחר, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהקל על מי שמתקשים בו. הישארו כאן ותגלו הפעם את 4 הטיפים שיאפשרו לכם לשלב שרשרת זהב ללא מאמץ.

 

טיפ מספר 1. תבדקו אילו שרשראות יש ברשותכם

בחרנו לפתוח בטיפ פשוט שמצריך בירור קליל אודות השרשראות שיש ברשותכם. שכן, עליכם להכיר בכל סוג של שרשרת מזהב, כדי שתוכלו לבצע את ההתאמה המרבית. נציין שנהוג לחלק את השרשראות השונות ל – 2 סוגים:

  1. שרשרת צמודה לצוואר
  2. שרשרת ארוכה

לצד זאת, יש לבדוק אם יש בשרשראות תליון עם אבן בגוונים שונים. שכן, ההתאמה של השרשרת ללוק, מצריכה תשומת לב לגוון השרשרת. רק לאחר שתשימו לב לדגשים הללו, תוכלו ליישם את הטיפים הבאים שיביאו להתאמה הדרושה.

טיפים לשילוב שרשרת זהב לגברים באופנה היומיומית

טיפ מספר 2. לבשו חולצת וי עם שרשראות ארוכות

בשלב זה אתם מכירים ב – 2 סוגי השרשראות שקיימות. כך שתוכלו להכיר בטיפ הנוכחי וליישם אותו בקלות. נסביר שהכוונה היא לענוד שרשראות ארוכות עם חולצה בעלת פתח וי בלבד. שכן, חולצה זו אינה "חותכת" את השרשרת בזמן שהיא תלויה על הצוואר.

הפתח המשולש מבליט את השרשרת, כך שניתנת לה הנוכחות הדרושה. אם אין ברשותכם שרשרת כזו, אך יש לכם הרבה חולצות וי בארון, כדאי שתסתכלו על קטלוג שרשראות זהב לגבר ננו תכשיטים ותבחרו את השרשרת המתאימה ביותר.

 

טיפ מספר 3. שרשראות צמודות מתאימות להכל

מי מכם שמחזיקים בשרשראות זהב שצמודות יחסית לצוואר, יכולים להיות בטוחים בכך שהם יתאימו אותן לכל לוק ללא בעיה. בתור התחלה, ניתן לבחור בחולצות בעלות פתח עגול. שכן, אלה מעניקות את הבמה הדרושה לשרשרת הזהב ומאפשרות לה לבלוט על פני הצוואר. מי שמעדיפים ללבוש חולצות וי, יוכלו לבחור את החולצה המתאימה בקלות, תוך יישום הטיפ שיופיע בפסקה הבאה.

 

טיפ מספר 4. יש לכם שרשראות זהב עם אבני חן? תשלבו אותן עם בגדים בגוונים כהים

מומלץ לשלב שרשראות זהב שמשובצות באבני חן עם בגדים בגוון כהה, לדוגמא:

  • שחור
  • חום
  • אדום יין
  • סגול חציל ועוד

שכן, אלה צבעים שמשתלבים בקלות עם גוון הזהב וגווני אבנים שונים.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לשלב תכשיטי זהב בקלות!

אלה היו 4 הטיפים שיאפשרו לכם לשלב את שרשרת הזהב שברשותכם עם הבגדים היום יומיים שיש לכם בארון. בשלב זה תצטרכו למיין את השרשראות ל – 2, כדי שתוכלו להתאים אותן בקלות לכל לוק. נאחל שיהיה בהצלחה ושתמיד תדעו לענוד את התכשיט המתאים ללוק הנבחר.

שרשרת זהב לגברים באופנה יומיומית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים