נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

סטייל אישי מוקפד – כך תעשי את זה!

סטייל אישי מוקפד - כך תעשי את זה!

אנו שומעים לא פעם על תקריות אופנה מביכות שקורות לנשים מפורסמות בישראל ובעולם. מדובר במפגשים אקראיים שמתרחשים בין נשים שמגלות ברגע אחד שהן לבושות באופן זהה או דומה. תרחיש זה מזכיר לנו שכל אישה רוצה לצאת מהבית עם סטייל אישי מוקפד שייראה רק עליה. מדריך זה ירכז את ההנחיות שיאפשרו לכל אישה באשר היא לעשות זאת ולהימנע מתקריות מביכות.

 

השלב ה – 1: תרכשו בגדים בחנויות יד שנייה

מי שרוצה ליהנות מסטייל אישי שיאפיין אותה בלבד ולא ייראה על אף אישה אחרת, צריכה קודם כל "לעשות חרם" על הקניונים והמותגים המוכרים. שכן, שם יש ערמות של בגדים שנראים זהים ונמכרים לנשים רבות ברחבי הארץ והעולם. רכישה במקומות אלה מגדילה את הסיכוי להתרחשותם של מקרים מביכים כמו זה שתואר לעיל. ההמלצה היא לרכוש בגדים בחנויות יד שנייה בלבד. שם ניתן למצוא בגדים מיוחדים שעוצבו בשנים קודמות, כך שהסיכוי לראות אותם על נשים אחרות הוא נמוך למדי. ברגע שתשלבי את הבגדים הללו, את תוכלי להתחיל לבנות את הסטייל האישי שיהיה ייחודי לך.

השלב ה – 1_ תרכשו בגדים בחנויות יד שנייה

 

השלב ה – 2: תבחרו באקססוריז בעיצוב אישי

אי אפשר לדבר על סטייל אישי מבלי לציין את האקססוריז שמשלימים כל לוק. מי שקראה את הכותרת שמופיעה לעיל, וודאי הבינה שעליה לבחור באקססוריז שעוצבו באופן אישי. מדובר למשל בתיקים שהוכנו על ידי מעצב פעם אחת בלבד, כך שלא ניתן להשיג עותק שלהם. הדבר נכון גם לרכישה של תכשיטים. כאשר ההמלצה היא לקנות שרשראות עם חריטה שיאפשרו לכל אחת להעביר את המסר שלה בחריטה הנבחרת.

 

השלב ה – 3: תכירו מקרוב את האופנה הקיימת ותימנעי ממנה

עליכן לערוך מחקר מעמיק שיאפשר לכן לעקוב אחר הטרנדים האופנתיים שבאים והולכים. שכן, ישנן חנויות יד שנייה שעוקבות אחר הטרנדים שחוזרים על עצמם והן מציבות בפרונט את כל הבגדים המתאימים לאופנה הקיימת. ברגע שתכירו בטרנדים הללו, יתאפשר לכן להימנע מהן ולבחור את הבגדים שלא ייראו על אף אחת אחרת מלבדכן.

השלב ה – 3_ תכירו מקרוב את האופנה הקיימת ותימנעי ממנה

 

השלב ה – 4: תיישמו את השלבים לאורך זמן

זה לא מספיק ליישם את 3 השלבים שהוצגו לעיל באופן חד פעמי. שכן, צריך להתנהל לפיהם לאורך זמן. מי שיבחרו לחיות לפי שלבים אלו לזמן קצר, צפויות לגלות ביום בהיר אחד שהן חוות טרגדיה אופנתית. לכן, חשוב להדגיש את השלב הרביעי שמחייב התמדה.

 

השורה התחתונה – עכשיו יש לכן סטייל משלכן

עכשיו אתן יודעות שהשכלתן לדעת איך תוכלו להפוך את הסטייל שלכן לייחודי עבורכן. כעת נותר לכן לשנות את אורח החיים שלכן ולפתח מודעות בנושא. נזמין אתכן להעלות את הלוקים שלכן לרשתות החברתיות ולהראות לכולם את השינוי שעברתם בזכותנו. נאחל כעת שיהיה בהצלחה ושתמיד תצליחו להראות את הייחודיות שבכן.

השורה התחתונה – עכשיו יש לכן סטייל משלכן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,