נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מכנסי ג'ינס לנשים – טרנדים, גזרות ומותגים שכדאי לך להכיר

ג'ינס לנשים באתר סיסטרז

לאורך השנים מכנסי ג'ינס היו ועדיין מהווים מרכיב חשוב בכל הנוגע לאופנה וסטייל נשי, וכעת בשיאה של שנת 2023 בחרנו לסקור בקצרה את הטרנדים העכשוויים, הגזרות הבולטות והמותגים הבולטים שכל אישה חובבת ג'ינסים צריכה להכיר.  בשנת 2023 אתן בהחלט יכולות להנות משפע ומגוון של סגנונות, שטיפות וגזרות מעניינות כאשר אחד הטרנדים הבולטים ביותר לעין הוא חזרתו בגדול של הג'ינס וינטג' עם שטיפות דהויות שעושות קאמבק.

גם ג'ינס בשטיפה קלה עם מראה בלוי נחשב לפופולרי בימים אלו ומעניק לוק נינוח ושיקי שמשדר סטייל קליל ללא מאמץ. בנוסף אפשר לציין את דגמי הג'ינסים הצבעוניים, במיוחד בצבעי ירוק מנטה וכחול בייבי שמציעים טוויסט שובב ומעניין ביחס לג'ינס הכחול המסורתי.

 

ומה בנוגע לגזרות?

גזרות גבוהות ונינוחות ממשיכות לשלוט בסצנת הג'ינס לנשים גם השנה, כאשר מכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה לא רק נחשבים למחמיאים יותר אלא גם מספקים התאמה נוחה לרוב למבנה הגוף כאשר הם מדגישים את קו המותניים, מאריכים את הרגליים ויוצרים מראה חלק ונשי. לצד אלו, בולטים הקיץ גם הג'ינסים בעלי הסגירה הרפויה יותר סביב הירכיים אשר מספקים יותר "חופש תנועה" לצד חופש אופנתי עם יותר אפשרויות בחירה לטופ נלווה.

ג'ינס לנשים של סיסטרז

מותגים, מותגים, מותגים

בתקופה של טרנדים אופנתיים רבים וחולפים, בעולם הג'ינסים ישנם מספר מותגים קלאסיים ונצחיים אשר ממשיכים לתת את הטון גם בימים אלו. המותג Levis למשל הוא נחשב פופולארי עבור חובבי וחובבות ג'ינסים כבר עשרות שנים.

עם העיצובים האייקוניים, הבד העמיד ומגוון רחב של דגמים המותג האמריקאי הניצחי ממשיך לככב במחוזותינו גם השנה ולצידו מותגים בולטים נוספים בעלי מוניטין ארוך שנים דוגמת LEE / Wrangler / Guess שנחשבים למצטיינים גם הם בקולקציות ג'ינסים לנשים באיכות גבוהה שעומדים במבחן הזמן.

מחירי המותגים הקלאסיים הללו יכולים לנוע בין 350 ש"ח ל-900 ש"ח, בהתאם לסגנון ולקולקציה וכמובן לסיילים עונתיים. אם בא לך להכיר מותג מעניין ושיקי במיוחד שכולו ישראלי "כחול-לבן" אנחנו ממליצות לך להציץ בקטגוריית ג'ינס לנשים באתר סיסטרז שמציגה מגוון דגמים מהממים ומרעננים ששווה בהחלט להכיר.

 

התאמה אישית

בעידן של ימנו עם מגוון האפשרויות להתאמה אישית, ישנם מספר יצרני בוטיק מסוימים המציעים גם ג'ינסים בהתאמה אישית, כלומר שהלקוחות יכולות לבחור את מידת המותניים הרצויה, אורך התפר וצורת הרגליים כדי להשיג את ההתאמה המושלמת עבורן.

אחרים מספקים ג'ינסים בעיצובים מותאמים אישית כמו טלאים רקומים, ניטים וכו' המאפשרים למעוניינות ליצור ג'ינס המשקפים את האינדיבידואליות הייחודית שלהן. המחירים של דגמים מסוג זה בהתאמה אישית יכול להשתנות בהתאם למותג ולרמת ההתאמה האישית עד למחיר של אלפי שקלים גם, אך דגמים אלו מציעים טאצ' מיוחד שמייחד אותם מהאופציות "הרגילות" בייצור המוני.

 

ג'ינס לנשים באתר סיסטרז

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,