נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פרקטי ומלא בסטייל: אלו פריטי הלבוש הלוהטים לחורף 2024

הבגד הכי לוהט

יש מי שאוהבת את הקיץ, ויש מי שמעדיפה את החורף. בקיץ אפשר ללכת לים, להשתזף וללבוש בגדים קצרים ואוורירים. עם זאת, החורף מביא איתו איכות מופנמת יותר – עם העדפה לבילוי בבית, עם כוס שוקו, מול הטלוויזיה – וכן לבוש אלגנטי ונעים למגע.

בין את מעדיפה את הקיץ על פני החורף, את ריו דה ז'ניירו על ברלין ואת אור השמש על פני הרוח הקרה – צריך להודות כי יותר קל להתלבש בסטייל לחורף. השכבות והאבזור הרבים מאפשרים לשלב צבעים, טקסטורות, וסגנון וליצור לוקים מיוחדים באפס מאמץ. כמו בכל חורף, גם 2024 מביאה עימה מספר פריטים טרנדיים פרקטיים שישמשו אותך בעונה הקרה. במאמר הבא, אנו חושפים שלושה מהם.

 

מוסקבה פינת פתח תקווה: מעיל פרווה מלאכותית

החיים בישראל לא מצריכים או מצדיקים רכישת מעיל פרווה. למען האמת – אין שום דבר המצדיק רכישה של מוצרי פרווה אמיתיים, עבורם חיות יפיפיות נאלצות למות. אכזריות היא לעולם לא באופנה! יחד עם זאת, יש משהו כל כך קלאסי ומסתורי במעיל פרווה, בעיקר כשהוא מגיע בצבעים בהירים כמו שמנת או מוקה. החורף הוא חזר לאופנה – ובגדול, כחלק מטרנד "אשתו של בוס המאפיה" (כן, זה קיים) ששואפת להחליף את האסתטיקה המינימלית ששלטה בשנה האחרונה.

מעיל פרווה

גרביונים אדומים

גרביונים, גרביון הם פריט חובה בחורף. הם קלאסיים, מחממים ומעניינים למראה. בחורף הזה, הצבע האדום חזר לאופנה. משפיעניות רבות צולמו גורבות גרביונים אדומים, ולא סתם אדומים – אדום בוהק (לא בורדו), ראשוני. מעין אדום רטרו שכזה (תחשבו על קוקה קולה). הטיפ שלנו: לבשו את הגרביון האדום עם בגדים בגוונים כהים ופשוטים, כמו שחור ולבן. הגרביון הוא לא ספק המרכז של הלוק. טיפ נוסף: חשבו על שנות השישים והדוגמנית טוויגי בזמן שאתן בונות את המראה שלכן.

 

עד הברך – או מעל: מגפי עור ארוכים

מגפיים הם הכרחיים לחורף. הם מחממים, אופנתיים ומשלימים כל הופעה. האורך הנכון לחורף 2024 הוא עד הברך או מעליה, הצבע – שחור, והחומר –  דמוי-עור מבריק. העקב צריך להיות גבוה. מדובר בחלק מטרנד המקסימליזם (כן, כמו מעיל הפרווה).

מגפי עור שחורים גבוהים יעניקו להופעה סקס-אפיל וחספוס, והם יוצרים אשליית רגל ארוכה. הכי יפה לשלב אותן עם שמלת סריג או לאמיצות – עם שמלה קיצית ובהירה יחסית, או אפילו כזו עם תחרה או פרחים, מה שיוצר ניגודיות מעניינת בין הבד של השמלה לחומר ממנו עשויה הנעל.

לסיכום, ניתן לומר כי המגמות השולטות לחורף 2024 הן בגדר היפוך למה ששלט בחורפים קודמים, שהיו הרבה יותר מחוייטים ו"נקיים". אנחנו ממליצים לקחת את ההזדמנות ולהתנסות בפריטים נועזים ובולטים – אך על זמניים, כמו אלו שפרטנו עליהם כאן. הבהרה חשובה: לא לנסות לשלב את שלושתם יחד!

הבגד הכי לוהט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,