נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כך תתאימי את אורך השרשרת לעומק המחשוף

קו צוואר

כשזה מגיע לענידת שרשראות, האורך המתאים לשרשרת חיוני להשגת מראה מחמיא. לא רק שהשרשרת צריכה להיות באורך המתאים לאאוטפיט, אלא שהיא גם חייבת להיות מותאמת לעומק המחשוף שלך. אם השרשרת קצרה מדי או ארוכה מדי, היא עלולה לגרום לאאוטפיט שלך להיראות לא מאוזן, מה שיכול להיות לגמריי מבאס אחרי שהשקעת כל כך הרבה בהרכבת הלוק המושלם. 

 

מה עומק המחשוף שלך?

השלב הראשון בהתאמת השרשרת לעומק המחשוף הוא מדידת עומק המחשוף. כדי לעשות זאת, את יכולה למדוד את המרחק בין בסיס הצוואר לחלק העליון של המחשוף. המידע הזה ייתן לך מידע מדויק של עומק המחשוף שלך, אבל בנינו? אין באמת צורך בכך וזאת מכיוון שאופנה היא לא מדע מדויק.

מספיק להבין את העיקרון הבסיסי ולהתאים את התכשיטים לפיו. ברגע שתעלי על הגל ותתפסי את הפרנציפ, תוכלי להתאים את האקססוריז שלך לביגוד בצורה המושלמת.

שַׁרשֶׁרֶת

נוגע לא נוגע

באופן כללי, השרשרת צריכה להיות ארוכה מספיק כדי לגעת בקושי בחלק העליון של המחשוף. זה ייצור מראה מחמיא, שכן הוא ימשוך את תשומת הלב לפנים, ולא למחשוף. אם השרשרת ארוכה מדי, היא תרחיק את תשומת הלב מהפנים ותגרום לאאוטפיט להיראות לא מאוזן, בנוסף, שרשרת ארוכה מדיי עלולה לגרור את מלוא תשומת הלב של האנשים מולך ישירות לחזה שלך. אם זו המטרה שלך – לכי על זה, אבל אם את רוצה לשדר תחכום ועל הדרך לעשות טיזינג בקלאס – הקפידי על העניין.

 

גם התליון רלוונטי

בבחירת שרשרת, חשוב לקחת בחשבון את גודל התליון. אם התליון גדול, השרשרת תצטרך להיות ארוכה יותר כדי להתאים לגודל התליון. מצד שני, אם התליון קטן, השרשרת תצטרך להיות קצרה יותר כדי להבטיח שהתליון לא ילך לאיבוד ויטמע באורך השרשרת שלך או בצבעי האאוטפיט.

קו צוואר

למה את צריכה שרשרת?

  1. שרשרת יכולה להוסיף נגיעה של נצנוץ ושדרוג לכל אאוטפיט. בין אם תבחרי בשרשרת פנינים קלאסית ובין אם תבחרי בפריט נוצץ ובולט עם יהלומים ואבנים יקרות אחרות, שרשראות הן דרך מצוינת להוסיף טאץ׳ של זוהר ויוקרה ללוק שלך.
  2. שרשרת היא דרך מצוינת להוסיף אפקט של צבע לאאוטפיט שלך. זה לא משנה אם השרשרת יוקרתית או מדוכן פשוט בקניון, כל עוד היא משובצת באבן צבעונית או אפילו בעל חוט מיוחד, היא תוסיף צבע וחיות ללוק שלך אפילו אם תלבשי כולך שחור.
  3. שרשרת היא דרך מצוינת ליצור נקודת מוקד לתלבושת שלך. בין אם תבחרי בשרשרת נועזת ודרמטית או בשרשרת עדינה ומאופקת, תוכלי בקלות למשוך תשומת לב לקו הצוואר שלך וליצור נקודת מיקוד למראה שלך.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, איןמספק כי בעזרת השרשרת הנכונה והמידע שקיבלת עכשיו תוכלי להתאים את השרשרת לעומק המחשוף ולהשיג מראה מחמיא ואלגנטי. אין ספק כי שרשרת היא פריט משדרג שיכול לגרום ללוק הכי פשוט לקבל נופך של סטייל, צבע ובלינג אמיתי.

שַׁרשֶׁרֶת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אקססוריז