נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מתלבשים להצלחה: כך תשדר הצלחה דרך המלתחה

אָרוֹן בְּגָדִים

אתם רגע לפני ראיון חשוב או שיחה קריטית, ורוצים לוודא שהלוק שלכם משדר ביטחון? התחלתם עבודה חדשה, וחשוב לכם להשאיר רושם ראשוני טוב מול כל מי שתפגשו? או שאולי החלטתם לשנות גישה בחיים, לעבוד על הביטחון העצמי שלכם ולהשפיע על איך שאחרים רואים אתכם, עבורכם ועבור החיים האישים שלכם? ישנה תורה שלמה שעוסקת באיך להתלבש להצלחה, וחשוב להכיר אותה. במאמר זה נספר לכם עליה ואיך אפשר ליישם אותה ביום יום שלכם.

 

לתת את הרושם הנכון

ספרים רבים נכתבו על האפקט שיש ללבוש על חיי היום יום שלנו. כשאנחנו מתלבשים באופן שמחמיא לנו, מבליט את היופי הטבעי שלנו ומתאים לגילנו ולגופנו, אנחנו נותנים את הרושם הכי מוצלח שיכול להיות.

אָרוֹן בְּגָדִים

אז איך נוודא שהלבוש שלנו משדר הצלחה, רצינות וביטחון עצמי?

קבלו את הבסיס של התורה – מה אפשר ליישם כדי לשפר את מה שאנחנו משדרים:

 

מידה וגזרה נכונה

חולצה ומכנס שיושבים עליכם טוב, יכולים לעשות פלאים ללוק שלכם. וגם ההפך הוא הנכון! כשאנחנו לובשים חולצה בגזרה רחבה מדי עבור הגוף שלנו, אנחנו נבלעים בתוכה – מה שמראש מקטין את הסיכויים שלנו לשדר ביטחון. מצד שני, כשהמכנס קטן מידי, אנחנו נראים חסרי מנוח, אנחנו מוגבלים בתנועה וכנראה שלא נוכל לשדר נוחות, כי פיזית לא נרגיש בנוח.

חשוב שהבגדים שאתם לובשים יתאימו במידתם ובגזרתם למידותיכם, כדי להדגיש את החלקים שאתם אוהבים וכך להרים את הביטחון שלכם.

 

דעו את הצבעים שלכם

לכל אחד ואחת יש פלטת צבעים שמבליטה את האלמנטים החיצוניים הטובים ביותר שלהם, גורמת לנו להיראות חיוניים, בריאים ורעננים, ומשדרת שאנחנו שמחים ובטוחים בעצמנו. כשאנחנו לובשים בגדים בצבעים לא מתאימים לנו, אנו עלולים להיראות עייפים, חולים, תשושים ועצובים.

הגוונים שיושבים הכי קרוב לעור הפנים שלנו יהיו אלו שהכי ישפיעו – לטוב ולרע. אז כשאתם באים לבחור חולצה, שימו לב האם הצבע שלה מבליט את תווי הפנים שלכם, גורם לכם להיראות זוהרים וחיוניים – או ׳מורח׳ אתכם וגורם לכם לתהות האם אתם מפתחים שפעת.

אָרוֹן בְּגָדִים

נקי ומגוהץ

מעבר להיגיינה אישית עליה אין צורך להרחיב, חשוב כי הבגדים שאתם לובשים יהיו נקיים, ללא כתמים או קרעים וחורים, ואם אפשר – מגוהצים. חולצה מוכתמת או מקומטת לא עושה רושם טוב.

 

לבוש בוגר

החוק הראשון בלהתלבש כדי לשדר ביטחון והצלחה הוא להתלבש באופן בוגר. אם אתם רוצים שאחרים ייקחו אתכם ברצינות, התלבשו בהתאם! אנחנו לא אומרים שאתם חייבים להסתובב בחליפות כל הזמן – אתם עדיין יכולים להתלבש במה שגורם לכם להרגיש בנוח. אבל וודאו כי אתם מכניסים למלתחה שלכם פריטים שגורמים לכם להיראות בוגרים ומקצועיים, ולא ילדותיים ושטותיים.

 

לסיכום

למלתחה שלכם השפעה עצומה על הרושם שאתם נותנים. כדי לשדר הצלחה, ביטחון ורצינות, יישמו את הטיפים ותוכלו להרגיש בתוצאות מהר מאוד.

אָרוֹן בְּגָדִים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,