נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אתה לא בטוח מה ללבוש כשאתה נפגש עם הבחורה? כך תעשה זאת נכון

לצאת עם בחורה

אין ספק שדייט עם בחורה הוא מעמד מרגש ומלחיץ כאחד. הרצון ליצור רושם חיובי אצל הבחורה בוער בכל גבר שעומד בפני האתגר, וניתן לעשות זאת במספר רב של דרכים. הדרך הבולטת ביותר קשורה לרושם הראשוני שלנו והיא באמצעות לבוש אופנתי – כך תעשו זאת נכון.

 

התאמת צבעים בלבוש

התאמת צבעים היא הדרך השכיחה והנוחה ביותר להפוך את הלוק שלכם לאסתטי ומעניין, כאשר כל מה שעליכם למצוא זה מספר בגדים עם צבעים תואמים. שימו לב שהשימוש בצבעים החוזרים על עצמם חייב להיות מעודן וכדאי להימנע משימוש רק באותו הצבע. מומלץ להגביל את עצמכם לשלושה צבעים בלבד על מנת לוודא שהמראה שלכם מאוזן ולא מושך יותר מדי תשומת לב.

במידה ואתם מסתבכים בבחירת הצבעים ללוק שלכם או עומדים שעות מול הארון ללא תשובות, המעשה החכם הוא לחזור לצבעים שכולם אוהבים – שחור ולבן. שני הצבעים הללו נחשבים "נקיים" והם משתלבים בצורה נהדרת כמעט עם כל צבע שתבחרו. ניתן גם לבחור אלמנט מסוים שיחזור על עצמו כמו ציור מסוים, פסים או משבצות למשל.

התאמת צבעים רלוונטית גם לצילום תמונות לאתרי היכרויות שונים כמו פלירטוט היכרויות. אין ספק שתמונות בהן הלוק מוקפד ואלגנטי מושכות יותר תשומת לב.

הַלבָּשָׁה

הסתכל בפרופיל של הבחורה

לכל אישה יש סגנון מסוים של גבר אותו היא מחפשת. מדובר ברשימת מכולת של תכונות ומאפיינים שמרכיבים את הגבר המושלם בעיניה, ואשר אותם היא תנסה למצוא במהלך הדייט. בדומה לרשימה המוכרת, לכל בחורה יש גם סגנון לבוש שהיא תשמח למצוא אצל הגבר שמולה.

חלק מהנשים יעדיפו גבר שמתלבש באופן שמבליט את הגוף, חלק מעדיפות יצירתיות והשקעת מחשבה בלוק, וחלק דווקא מחפשות לבוש אלגנטי ויום יומי. אז כיצד תדעו מה הסגנון האהוב על הדייט שלנו? לרוב הסגנון יהיה דומה לסגנון שהבחורה תציג בדף האישי שלה וניתן לקבל ממנו השראה ללוק שלכם. אז למה אתם מחכים? הכרויות חינם מחכות ממש מעבר לפינה.

 

סוליה גבוהה

כלל הזהב שכמעט ולא משתנה ביחס להעדפות של נשים הוא שהגבר שלהן יהיה גבוה, לפחות יותר מהן. נשים רבות מקפידות על כך וממהרות לוודא מהו גובה הבחור איתן הן עתידות להיפגש כדי לדעת להתאים את גובה העקב של הנעל. אם לא בורכתם בקומה גבוהה, תוכלו לרכוש נעליים עם סוליה גבוהה, שיכולות להוסיף לגובה שלכם מספר סנטימטרים.

 

התלבטות עם ידידות

מדענים רבים כבר ניסו לפתור את צופן חידת המוח הנשי ונכשלו, אז למה שאתם תצליחו? כנראה שהדרך היחידה להבין בצורה מדויקת מה ימצא חן בעיני הדייט שלכם הוא פשוט לשאול חברה שאתם מכירים ולהתייעץ איתה מה ללבוש. הרי בסופו של דבר לנשים יש חוש אופנתי מפותח ביותר, אז נסו להיעזר בו ככל הניתן.

 

סיכום

רושם ראשוני נוצר כבר תוך שבע שניות לאחר המבט הראשון ביניכם לבין הדייט שלכם. אחד המרכיבים המרכזיים המשפיעים עליו הוא הלבוש, ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם לבושים בצורה מכובדת שתחמיא לבחורה שמגיעה לפגוש אתכם, ושתראה לה שהשקעתם בה זמן ומחשבה.

לצאת עם בחורה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,