נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הכירו 5 סוגי גריל שישדרגו לכם את חווית הבשר!

סוגי גריל

מרבית האנשים שתפגשו יודו כי אין כמו ריח של בשר על האש. יש הטוענים כי על האש או בר בי קיו זהו הספורט הלאומי שלנו הישראלים. בין אם זה בפיקניק בחיק הטבע, בחצר הבית או דירת הגן, במטבח או במרפסת, תמיד כיף להנות מבשר על האש. לא חייבים לחכות ליום העצמאות, אפשר לעשות על האש בכל הזדמנות. הכירו את חמשת סוגי הגריל שישדרגו לכם את חווית הבשר.

 

1. גריל פחמים

זהו בעצם המנגל הקלאסי שאנו מכירים מפיקניקים בחיק הטבע וכמובן ממסעדות בשרים שונות. בשנים האחרונות גריל הפחמים עבר שדרוגים רבים ולא עוד הארגז הפשוט עם הסורגים שממלאים בפחמים וכיום ניתן למצוא גרילי פחמים מתוחכמים ומשוכללים יותר. ניתן לרכוש גריל פחמים נייד עם גלגלים וגריל פחמים נייח. גריל הפחמים מגיע עם מכסה שיכול לשמור על חום הבשר הנצלה וחלקם באים עם אופציה לאיסוף האפר ולשליטה בטמפרטורה.

 

2. גריל חשמלי

היתרון המובהק של הגריל החשמלי הוא האפשרות והנוחות להשתמש בו גם בתוך הבית ולאו דווקא רק במרפסת או בחצר. כמו כן, התפעול שלו יחסית מהיר וזה אומר שבקלות אפשר להכין בו ארוחת ערב מהירה וטעימה.

 

3. גריל גז

מכשירי גריל גז תופסים תאוצה בשנים האחרונה בעיקר בגלל קלות התפעול שלהם גם למי שאינו מנגליסט מדופלם וכן גם בגלל קלות התחזוקה והניקיון שלהם. מכשירים אלו מבוסס על גז טבעי ומתחברים לצינור הגז של הדירה הבית, או שמגיעים עם מכל גז פרופאן אשר צריך להחליפו פעם בכמה זמן. השימוש במבערים בגריל זה מסייע לפיזור חום טוב ולשליטה בטמפרטורה. מכשירי גריל אלו באים עם תוספים רבים כגון, משטחי צריבה, צלייה על עמוד וכדומה.

 

4. מעשנות

מעשנה היא גם מכשיר גריל, אך שיטת הצלייה בה שונה מאחר והיא מתבססת על זמן ארוך יותר ועל ארומות שהבשר סופח מהעשן המופק מבעירה של עצים מסוימים. היא מאנם לא תתאים להכנת ארוחה מהירה אך תפיק לכם בשר בטעמים מיוחדים ותוכלו לייצר בשר מעושן בבית ולהמנע מצריכת בשר מעובד שאינו בריא.

 

5. טאבון וגריל אבן

אנו נוטים לקשר טאבונים עם מאפים יותר אך הטאבון מאפשר לנו גם לצלות בשרים שונים והלגיע לתוצאות נהדרות. ניתן לבחור בטאבון המבוסס על עץ או בטאבון המבוסס על גז. גריל אבן הוא גריל פחמים שעשוי מאבן ומאפשר צלייה על פחמים ועצים ומשמש כרהיט מיוחד בגינה.

את כל סוגי הגריל המוזכרים תוכלו למצוא באתר של BBQ – מוצרי הגריל מהמותגים המובילים בעולם. חברה זו משווקת מוצרי גריל מכל הסוגים וגם מטבחי חוץ. בנוסף החברה משווקת גם אביזרים ותוספים לכל המכשירים. ניתן להתרשם מהמבחר הרב של הסוגים והמותגים ולבחור את המכשיר שהכי מתאים לכם.

ריהוט בגינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הדפסה על קנבס
איפה עושים הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס הפכה בשנים האחרונות לפופולרית מאוד. זוהי דרך מצוינת להפוך תמונות דיגיטליות ליצירות אמנות ייחודיות ומרשימות, שניתן

הדפסה על קנבס 
הדפסה על קנבס

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר המתעניינים בהדפסת תמונות על גבי קנבס. שכן, מדובר בהליך קל ליישום שהופך