נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס 

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר המתעניינים בהדפסת תמונות על גבי קנבס. שכן, מדובר בהליך קל ליישום שהופך כל קיר לבן ומשעמם לצבעוני וחי. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי מכם שרוצים מזה זמן רב, לבצע הדפסה על קנבס, אך לא יודעים מאיפה להתחיל. הישארו כאן ותגלו מהם 4 השלבים שתצטרכו ליישם, כדי להגיע לתוצאה הרצויה. 

 

השלב ה – 1: תכירו בסוגי הקנבס

יש הסוברים שיש בד קנבס אחד בלבד. אנחנו כאן כדי לנפץ את הסברה השגויה ולומר שמדובר בטעות. שכן, יש 4 סוגי קנבס שחשוב להכיר בהם מקרוב, כדי שתוכלו לבחור את הסוג המתאים ביותר לצורך שלכם.

  • קנבס מעורב
  • קנבס איטלקי
  • קנבס מ – 100% כותנה
  • קנבס סיני

נמליץ לכם לבחור בקנבס שעשוי מ – 100% כותנה, משום שזה עמיד לטווח רחוק. אם מסיבה כלשהי לא תמצאו קנבס מסוג זה, תוכלו לבחור בקנבס המעורב שנחשב לאיכותי יותר מהקודם, משום שהרכב החומרים שלו מונע מדהייה ומריחה של צבעי התמונה הנבחרת.

השלב ה – 1 תכירו בסוגי הקנבס

השלב ה – 2: תבחרו מיקום

בשלב זה נמליץ לכם להתבונן בקירות הבית, רגע לפני שתבצעו הזמנה של הדפסה על קנבס. שכן, עליכם לבחור תחילה בקיר ריק יחסית שמתאים לתלות בו תמונה חדשה. לאחר מכן, תצטרכו לבצע מדידות קפדניות שיאפשרו לבחור בהמשך את התמונה בגודל שתואם למרחב הנבחר. באותה הזדמנות, תתבקשו לבחון את הצבע הדומיננטי שקיים בחדר, כדי שתוכלו להתאים את צבעי התמונה לצבע הקיים ולהביא לשילוב מיטבי.

השלב ה – 2 תבחרו מיקום

השלב ה – 3: תבחרו דגם

הידעתם? יש כל מיני אפשרויות של הדפסה על קנבס. בחרנו להציג תחילה את התמונה שמחולקת ל – 2 או יותר. מומחים בתחום יודעים שנהוג לכנות את ההדפסה הזו כ"תמונה מחולקת". אם אתם רוצים לבצע הדפסה מיוחדת שתתפוס את עיניהם של האורחים, עליכם לבחור בתמונה ולבקש מנציג מטעם החנות שיחלק אותה לכמה הדפסים. אפשרות נוספת היא הדפסה של 3 תמונות שונות עם מאפיין דומה ולתלות אותן אחת ליד השנייה.

 

השלב ה – 4: תבחרו את ההדפס

בשלב הרביעי והאחרון תצטרכו לבחור את התמונה (או התמונות) שיודפסו על גבי הקנבס. מדובר בשלב שצריך להתבצע תוך תשומת לב רבה. שכן, מוטלת עליכם האחריות לבדוק שבחרתם בתמונה איכותית שיכולה להתפרס על גבי קנבס גדול. כדי שזה יקרה, נמליץ להסתייע בשירותיו של נציג מטעם חנות ההדפסה. שכן, זה יוכל לבדוק את ההתאמה של התמונה הנבחרת וליידע אתכם במקרה ויהיה צורך להחליף באחרת.

 

השורה החתונה – זה הזמן להדפיס!

עד כאן המדריך שריכז את האינפורמציה העדכנית שתאפשר לכם להדפיס תמונה על קנבס באופן מקצועי. כעת אתם מחזיקים בפרטים החשובים, כך שתוכלו ליישם אותם בהתאם לשלבים שהוצגו לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתיהנו מהקנבס החדש!

הדפסה על קנבס 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הדפסה על קנבס
איפה עושים הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס הפכה בשנים האחרונות לפופולרית מאוד. זוהי דרך מצוינת להפוך תמונות דיגיטליות ליצירות אמנות ייחודיות ומרשימות, שניתן