נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

גירל בוס – כך תתלבשי כמו בוסית למשרד

ארון בגדים משרדי

כולנו כבר מכירים את האמרה “fake it till you make it”, אבל איך זה קשור לעולם כאופנה? ובכן, אין ספק כי להתלבש בביטחון ובתחכום יכול להיות המפתח להצלחה בעולם העסקים הקשוח. כשזה מגיע לאאוטפיט למשרד, המראה שלך וההרגשה איתה את מגיעה תשפיע על החזות שלך כולה. הכרת הדרך הנכונה להתלבש למשרד יכולה להיות צעד מכריע בעולם המקצועי.

 

אין שני לרושם ראשוני

המפתח שיתרום לך להיראות כמו בוסית הוא לשלב סגנון ונוחות. את לא צריכה להקריב את חוש האופנה שלך ולהתמסר כולך למראה השמרני, המוקפד והמבוגר. בעזרת כמה טיפים פשוטים, את יכולה להיראות אלגנטית, קלאסית ומעל הכל – מקצועית.

ארון בגדים משרדי

בסיס טוב הוא הכל

התחלי עם היסודות – בלייזר קלאסי הוא הבסיס המושלם לבניית מלתחה משרדית. חפשי גוונים קלאסיים, מחויטים, ומגוון של כמה בלייזרים בגוונים נייטרליים (לבן, בז׳, שחור, אפור). הבלייזר צריך להיות מותאם למידותייך אך לא צמוד מדי. הימנעי מכל בלייזר מקושט מדי או מבלייזר בעל הדפסים גדולים וקולניים. אנחנו מבינים שיש מצב שבחייזר אוברסייז מקושקש יכול להיות שיקי בטירוף, אבל את רוצה לשדר רצינות ומקצועיות.

 

מכנסיים או חצאית?

לאחר מכן, בחרי זוג מכנסיים מחויטים מחמיאים או חצאית. חפשי מכנסיים קצת יותר רפויים ממכנסי סקיני ג׳ינס, אך שימי לב שהמכנסיים לא רחבים מדיי, מה שיכול לגרור מראה מרושל. במדיה ואת הולכת על לוק עם חצאית, שלבי חצאית באורך הברך או מעט מעל. גם כאן חשוב לבחור צבעים ניטרליים ולהימנע מכל דבר מקושקש או צעקני מדי.

 

שבירת שגרה

כשזה מגיע לאקססוריז, האפשרויות הן אינסופיות. את יכולה ללכת צעיף, שרשרת, עגילים או כל תכשיט אחר שישבור מעט את הפורמליות. חגורות גם הן יכולות להיות הצהרה אופנתית במיוחד. את יכןלה גם לשלב תיק יד קלאסי בגוון ניטרלי, שעון יפה או שפתון נועז שיעשה הבדל. במידה ואת קמה במצב רוח קיצי, שמלת מעטפת יכולה להיות בחירה מצוינת למראה רשמי אך קיצי יותר.

ארון בגדים משרדי

כמה נעליים אישה אחת צריכה?

נעליים – אף פעם אי אפשר לשבוע מהן. עם כל כך הקבה סגנונות, צבעים וסוגים המבחר ממש אין סופי. למזלנו, אפר להתאים כצעט כל נעל ללוק אלגנטי בקלאס! במידה ואת מעונינת בנעל עקב, מוטב לנעול לעבודה עקב נמוך על מנת שתוכלי להשאר בשיא שלך מבחינת נוחות.

בניגוד לביגוד – כאן את לא צריכה להמנע מצבעים או סגנונות. אם תשלבי עקב גבוה ומחודד תראי קלאסית, חריפה ונשית, אם תשלבי עקב נמוך ועגול תראי מקצועית ואמינה, אם תשלבי נעל סניקרס תראי רעננה ובעניינים ואם תנעלי סנדלים – כנראה שקיץ!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, את לא צריכה להקריב את הטעם האישי שלך בשביל מקצועיות, רק למצוא איזון. בעזרת כמה פריטים פשוטים, את לגמריי יכולה להיראות ולהרגיש כמו בוסית במשרד. בחרי במסע השופינג הבא שלך פריטים קלאסיים בצבעים ניטרליים והוסיפי טאצ׳ משלך עם אקססוריז. אין לנו ספק שתהיי בולטת במשרד בזכות הסמכותיות והסטייל שלך.

ארון בגדים משרדי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
5 טיפים לבחירת קורס איפור
5 טיפים לבחירת קורס איפור

שוק האיפור הוא תעשייה משגשגת ודינמית, המתפתחת כל הזמן עם טרנדים, טכניקות ומוצרים חדשים. מאיפור כלות ועד לצילומי מערכת,